12 Comments

  1. Ben şimdi üzülmüşgüm. Ol benimle görüşmek icin zaman bulmiyor diye. Ama bu saati yakalinca gercekdende olda bende candan sevyorus bir birimizi. Bunu oda bilyor bende.

    YanıtlaSil
  2. ERGEN MİSİN KIZ SEN :)

    YanıtlaSil
  3. Hepiniz ergensiniz

    YanıtlaSil
  4. Hic de beni anlatmiyo

    YanıtlaSil
  5. Doğru olup olmaması önemli değil sırf meraktan bakıyorum ama tabikide çok sacma

    YanıtlaSil
  6. Gercek degil mi bilmiyorum ama gercek olsa ne guzel olurdu degil mi ?

    YanıtlaSil
  7. Keşke doğru olsa ya ben onu cok seviyorum o da beni seviyo ama belli etmemeye çalışıyooo 🙏😒

    YanıtlaSil
  8. Dediği gibi doğru olsaydı şimfiye evli çocuk sahibi olurdum.😒

    YanıtlaSil
  9. Bok sever seni sen anca hayal kur aq

    YanıtlaSil
  10. Allah Razı olsun. kurban olduğum Rabbimden. Herşey için. Allah hepimizin yardımcısı olacak. Yaradanım benim.

    YanıtlaSil