10 Comments

  1. Şimdi nişanlım benden ayrılmayımı düşünüyor

    YanıtlaSil
  2. onu bilemeyiz de, saat anlamlarına göre bu kanıya varamazsın çünkü bunlar anlamsız ve doğru olmayan şeyler.

    YanıtlaSil
  3. La brndrn kim ayrılmayı düşünüyosa söylesinde ayrılanana kadar sevgilim var diyim :D

    YanıtlaSil
  4. Hiç sevgilim olmadıkı ayrılsın bu saatlerle kafamz karisiyo

    YanıtlaSil
  5. Eskiden böyle aynı denk gelen saatlere inanırdım.çıkmaya başladıktan sonra bıraktım bakmayı zaten kavuşmuştum istediğim kişiye baksam neye yarardı ki.Üç gün önce ayrıldı işte benden onsuz yapamayacağımı bile bile.Hala ayrılmadığınızı düşünüp duruyorum bahane üretiyorum eski konuşmalarımızı okuyorum fotoğraflarına bakıyorum. Sabah aniden denk geldim 10.10 a bu saatin anlamı neyse ona uyacağım dedim ayrılıkmış işte saat bile vazgeç diyor lan.hala deli gibi seviyorum onun aksine belki bigün denk gelir bu yoruma. Umarım mutludur bensiz

    YanıtlaSil
  6. İlla sevgiliniz ayrılcak diye bişey yok

    YanıtlaSil
  7. Sevgilisi olmayanlar nasil bir yonden degerlendircek bu saati

    YanıtlaSil
  8. İlla sevgiliniz sizden ayrılacak diye bir şey yok bence de en yakın arkadasiniz da olabilir. Ama bu saat bana biraz ters çünkü arkadaşım beni değil ben onu burakip 900 km uzağa gidmek zorundayım. Ama bence insan gonug bağıyla ayrılmadıysa ayrılmış sayılmaz.Umarim bir gün tekrar aynı şehirde yine aynı şekilde oluruz.

    YanıtlaSil
  9. Sabah ayrıldık ve ben şimdi gördüm 10.10 ...

    YanıtlaSil
  10. Bende dün gece ayrıldım kendimi paramparça hissediyorum onsuz yaşamam diye içim içimi yiyor onun fotoğraflarına bakıp öperken bu saati gördüm belki de inanmak gerekir

    YanıtlaSil