13 Comments

  1. Lan hep yakalıyorum ama hiçbirisi çıkmıyor

    YanıtlaSil
  2. KEŞKE BİRİSİ ETSEDE KABUL ETSEK DİYE BEKLİYENLER VAR

    YanıtlaSil
  3. Sevdiğim artık çıkma teklifi et #F

    YanıtlaSil
  4. beni seven yoh mu hığ hığğğ :D

    YanıtlaSil
  5. gururuna yedirip teklif etmez benim öküz

    YanıtlaSil
  6. Sevdiğim artık çıkma teklifi et. Seni seviyorum. Seni en yakından tanımak istiyo rum. Bu saatlere hep denk geliyorum. Acaba sende beni düşünüyor musun? Umarım bunlar doğrudur. Yani saatlerin anlamı

    YanıtlaSil
  7. 14.14 gördüm başıma geldi

    YanıtlaSil
  8. Bes senedir bana doğru kosuyor ama teklif filan yok hala nerdee öküzz

    YanıtlaSil
  9. Yok ya o öküz etmez teklif falan

    YanıtlaSil
  10. Ve bir gün daha bilinmezler arasına girdi sahi ay doğdu mu,yada bize de doğar mı ki ay?..

    YanıtlaSil
  11. Çok beklersiniz aşk meşk yalan dolan 😄

    YanıtlaSil
  12. Güzel şeyler bu kadar bekletmezdi hani 😩

    YanıtlaSil