14 Comments

  1. Boyle didiniz gittim optum ve suan kiz hamile

    YanıtlaSil
  2. Şahsen ne kadar inanmasamda saatlerle karşılaşınca merak edip bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. öptüm kız 9 aylık hamile kızı terk etm

    YanıtlaSil
  4. Sevdiğim gördü bu saati ve söyledi ve evet onu deli gibi öpmek istiyorum

    YanıtlaSil
  5. AYNEN ÖYLE SANA KATILIYORUM NE KADAR İNANMASAM DA BAKIYORUM :D

    YanıtlaSil
  6. Neden se ben de hep oluyar saatler doğru soyluyor. ..

    YanıtlaSil
  7. Midem bulandı da. Yüzünü bile görmek istemiyrum.

    YanıtlaSil
  8. öpsün bakalım. =)

    YanıtlaSil
  9. Zeynep im beni hergün öpmek istiyor canım karıcım

    YanıtlaSil
  10. Neslihan aşkımsın

    YanıtlaSil
  11. Şahsen ne kadar inanmasamda saatlerin anlamına yinede denk geldikleri için merak edip bakıyorum 😒

    YanıtlaSil
  12. He istese öpebilirim ❤

    YanıtlaSil
  13. Öptüm sıkıntı yok :))

    YanıtlaSil